Oj..

Hoppsan.. hade visst glömt bort att jag har en blogg.
Som det kan gå!

Ja, alltså.. jag har ju egentligen väldigt mycket att ta igen. Tusen saker att berätta och nog ännu mer kläder att visa. Men jag tror inte jag orkar eller ens kommer ihåg alla saker jag införskaffat sen sist jag skrev.

Men jag kan i alla fall berätta att igår åkte Alex till USA. Så nu träffas inte vi förrän nästa år! Jättelänge :(
Också kan jag visa vad jag köpte idag! Letade efter något glittrigt och glamourigt till nyår, så hittade jag den här.


Kanske inte syns så tydligt på bilden eftersom jag fotat med en dålig mobilkamera. Men den är iaf silver-glittrtig :)

Kommentarer
Postat av: Sari

Så fin tröja!

2011-12-20 @ 17:47:34
URL: http://rodeogirl.blogg.se/
Postat av: anonym

Förlovad?

2011-12-21 @ 07:37:18
Postat av: Charlotte

svar på anonym: nej. den är på höger hand, men har ju fotat i spegel så det ser ut som vänster

2011-12-21 @ 14:24:34
URL: http://challex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0