En dag i Malmö

Go'kväll!

Idag har jag varit i Malmö med Alex. Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag varit ute efter en hatt av något slag, och tror det eller ej, men jag hittade faktiskt två idag! Alex hittade också en. Så nu kan vi vara stolta hattägare.
För övrigt var det underbart att äntligen få komma ut i solsken igen. Märktes i stan att alla längtat efter att få komma ut och göra något annat än att bara sitta inne i kass regnväder.
Men nu börjar klockan bli mycket. Imorgon ska vi på en tripp till Båstad och se vad vi kan hitta på där. Nattsson!


Hatt från Bik Bok, T-shirt från H&M, väska från Åhléns, shorts från H&M.


Keps från Åhléns.


Hatt från Gray´s American Eats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0