Borde uppdatera..

Längesen!

Börjat med att ändra namn på bloggen, eftersom min pojkvän nog aldrig tänkt göra något inlägg..
Jag(/vi) har inte varit så duktig med bloggen. Men det har hänt VÄLDIGT mycket sen jag skrev senast!
Jag kan nog inte nämna allt som hänt, men jag kan nämna de största sakerna.

Den 4 maj firade jag och Alex ett år tillsammans. Veckan efter det var vi i Göteborg på Liseberg.
Den 26 maj hade jag tillsammans med nästan alla Spykens treor studentbal på AF-borgen.
Den 3 juni fyllde jag 19 år.
Den 9 juni TOG JAG STUDENTEN!
..och nu sitter jag här nästan en vecka senare och är arbetslös. Fast jag kallar det hellre sommarlov.
Men en annan sak, jag och My var på Ven idag. Cyklade tandem! Kuuul! :D
På fredag blir det litta camping med blandat folk från gamla estetklasserna, och på söndag fyller farmor 80!
Sen är det midsommar och då åker jag till Kroatien, igen! Då har jag varit där 10 gånger.

Jag har egentligen jättemånga bilder jag vill lägga upp, men orkar inte alla. (och sitter vid min pojkväns dator, så har inte så mång bilder här).
Har köpt jättemycket fina sommarkläder jag vill visa sen. Men jag tänkte lägga upp en bild på min somriga jumpsuit jag köpte idag :)




Den är köpt på BikBok för 199 kr och det finns jättemånga med olika färger och mönster.

Kommentarer
Postat av: Mys

Fiiin!

2011-06-15 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0