Godmorgon!

Nu är jag nog helt frisk kanske tror jag...
Fast syrran blev sjuk, mitt under farmors 80 års kalas. Men kalaset var roligt! Träffa jättemycket släkt från pappas sida såklart. Lekte med lille Simon, mitt kusinbarn. Ett år och en månad gammal, så himla söt! Fick pratat med mina kusiner som ville jag skulle komma och hälsa på i sommar, och min faster och farbror (även gudföräldrar, som är väldigt viktigt) ska bjuda mig och Alex på liten husbilssemester till Bakken sen när jag kommit hem från Kroatien! Snällt! =)

Just nu sitter jag nyvaken hemma hos Alex. Kl 16 ska jag träffa några från dansgruppen i studion för att chilla, dansa, mysa lite. Har haft lov fårn dansen sen 1 maj! Så ska bli skönt att få dansa av sig.
Sen måste jag hem och fortsätta med packningen till Kroatien. Det närmar ju sig..
Imorgon blir det fika med bästa vännerna från gamla klassen, My, Fanny och Emma.

Nä.. nu ska jag minsann kittla Alex tills han går upp!


Glömde ju visa de vackra rosorna jag köpte
till honom på vår 1 års dag.


Skrev ett fint kort också, såklart!

nu har han redan gått upp och hunnit duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0