20 okt 2011

Igår fick jag min första julklapp av mamma! Något jääättefint! :D
Vill jättegärna visa bilder på allt jag införskaffat den senaste tiden, men Alex och jag är typ aldrig hemma samtidigt, så vi hinner aldrig sticka ut och fotografera =( Och imorgon åker han iväg och jobbar igen.. Men på måndag!!
Måste hinna fotografera då!

Fick precis mail från Sweden Models med vårt schema inför nästa helg. Vi kommer att vara på Nova Lund i minst 12 timmar dagen innan modevisningen för träningen och provningen av kläder och allt.
Sen på lördagen (den 29 oktober) är den första modevisningen kl 13.00 och nästa modevisning+final kl 15.00!
Kom dit och titta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0