Webcam



Lite kass på att uppdatera. Men min pojkvän till fotograf har varit borta sen i torsdags och inte kommit hem förrän idag. Men förra veckan köpte jag i alla fall jättemycket nytt! Bland annat denna hatten och tunikan jag har på mig. Men ska få till några bättre bilder sen så man ser hur det ser ut :)

Vill tacka alla som så här långt har röstat på mig i modelltävlingen! TACK!
Och ni som inte röstat, får jag väl försöka flirta lite extra med ;)

Hittade Alex webcam, så tänkte.. varför inte..? :)

Anyway! Snart kommer mamsen och lämnar lite grejer, sen är det julshowsmöte och sen är det dansdansdans!

Kommentarer
Postat av: hej

vart köpte du hatten? :)

2011-10-17 @ 22:47:10
Postat av: linaa

SNYGGG!!!

2011-10-18 @ 12:22:39
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0