Helgen

Go'kväll!
Har firat födelsedagar hela helgen. Igår fyllde Catrin år, idag fyller mormor år och imorgn fyller mamma år som vi firade idag också. Mycket kalas!

Var på loppis igår. Hittade två jättemysiga tröjor (inga bilder ännu). Fick båda för 20 kr!
Köpte även en fotoram som jag använde till att rama in en bild på mig och syrran
som mamma fick i födelsedagspresent.

Kvällen har jag ägnat åt att fläta i dreads på min kusin. Tog knappt fyra timmar, men det är det värt!
Blev jättefint på henne (kommer bild senare).


Ännu en klänning jag fått från Alex syster.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskar ditt hår :D

2011-09-08 @ 13:11:47
URL: http://thiswar.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0